Szczegóły wyjazdu na Puchar Wawelu
Wyjazd na Puchar Wawelu w środę 6 lipca o godz. 12.00 przy szkole w Sokolnikach. W dniu wyjazdu będziemy jechać prosto do centrum zawodów (pierwszy etap o 15.00)
Przejazd samochodami prywatnymi, dlatego zawodnicy mają posiadać zgody na przejazd o następującej treści:
—————————————————————————————————————————————-
WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZEJAZD SAMOCHODEM PRYWATNYM MOJEGO SYNA /CÓRKI…………………………………………………………………………………………………….. (imię i nazwisko)
W TERMINIE 6-10 lipca na PUCHAR WAWELU oraz na START W ZAWODACH. W przypadku wystąpienia nieszczęśliwego wypadku nie będę wnosił względem kierowcy żadnych roszczeń prawno-finansowych.
…………………………………………………………………
(Podpis Rodzica / Opiekuna prawnego)
_________________________________________________________________________________________________
Nocleg w pokojach z łóżkami i pościelą w gospodarstwie agroturystycznym Małgorzata Kapral w Złotym Potoku, lodówka w każdym pokoju oraz niezbędne przybory takie jak szklanki i sztućce będą dostępne na miejscu, dlatego nie musimy ich zabierać.
Prawdopodobnie obiady będą zamawiane (decyzja o miejscu obiadów zostanie podjęta przez opiekunów już na miejscu lub po konsultacji z zawodnikami).
Śniadania i kolację: we własnym zakresie, dlatego zabieramy swoje produkty. Konserwy, chlebek, dżemik, herbatę , małe masełko (?), cukier (będzie można schować produkty w lodówce ale dopiero wieczorem – proszę pamiętać, że na nocleg jedziemy dopiero po pierwszym biegu, dlatego należy unikać produktów, które przy upale w samochodzie mogą się zepsuć, ewentualnie warto pomyśleć o jakiejś jednorazowej torbie termicznej).
Zawody trwają 5 dni, dlatego należy mieć niezbędny sprzęt sportowy na ten okres: chip, kompas, opisownik, badania sportowe, 2 komplety stroju do biegania, koszulka, leginsy, skarpety, skarpetki, cieplejsza bluza na rozgrzewkę, kurtka przeciwdeszczowa, CZAPKA Z DASZKIEM (na biegi po terenie odkrytym w przypadku upałów, aby chronić się przed udarem słonecznym!), buty do biegania (najlepiej z agresywnym bieżnikiem – zawody są w terenie górzystym, w przypadku deszczu może być ślisko na zboczach), flaga klubowa, namiot klubowy.
Przybory toaletowe, klapki pod prysznic, ręcznik, mydło/szampon/szczoteczka, pasta do zębów.
Pozostałe: ubrania po biegu: cieplejsza bluza i spodnie (chociaż jedne), sprey na komary, krem przeciwsłoneczny (dla osób które potrzebują).
Wszystkie szczegóły dotyczące godzin startów są dostępne na stronie zawodów pod linkiem:
PAKUJEMY SIĘ W MIĘKKIE TORBY i jak najmniejsze, ze względu na przejazd samochodami osobowymi ilość miejsca ograniczona!
ŁĄCZNE KOSZTY WYJAZDU:
Opłata startowa – pokrywa klub
NOCLEG – 4*50zł=200zł
OBIADY (każdy płaci sam) – około 25-30zł *4dni=100-120 zł
TRANSPORT (w zależności od samochodu i spalania i przejechanych km) – około 50-80 zł
Każdy zawodnik powinien posiadać kwotę 400 zł + kieszonkowe na lody lub inne drobne wydatki
Opiekunowie na czas wyjazdu:
tr. Jarosław Krzyżostanek – 660 496 917
Andrzej Domagała – 609 309 922
Anna Korek – 606 177 282